miercuri, februarie 13, 2013

Telefoane...cu butoane!




Sunt, am fost si voi fi adeptul tehnicii.
Nu ma dau in laturi, si recunosc, sunt pasionat de gadgeturi.
Si cand vine vorba de telefoane, cu sigurnata nu fac exceptie, deloc!

Ca sa incept de la radacinile problemei, primul telefon a fost un superb Nokia 3210, daca tine bine bine, dupa care a urmat o lunga lista de aparate care de care mai mandre...Motorola, alte modele de la Nokia, Samsung, Lg, cateva modele de Ubiquam - Zapp CDMA, Iphone, Blackberry, ba chiar si chinezarii, mai rele sau mai bune gen Allview Tytan, CECT, producator de la care mi-a mega placut modelul AEON, si acum cam regret ca s-a dus...

Printre ultimele modele trecure prin mana a fost LG Optimus P970, de care am fost deposedat recent, ca deh, natia asta s-a uitat prea mult la tv/pc, si conform zicalei "Prietene noi nu furam, cand e greu ne adaptam" s-a voalizat, asta dupa ce doua saptamani am sapat web pentru un rom cat mai bine facut, care sa nu crape tot la doua zile. Am revenit apoi, dupa incidentul cu pricina, la un Nokia Lumia 610, de imprumut sa ii zicem. Si la asta, alte 2 zile dedicate update-urilor sau rom-customisation, ca sa ma pot folosi de el. Ma dispera faptul ca, cu cat e mai bun telefonul si mai modern, cu atat sunt sansele de crapa ceva la el cand ti-e lumea mai draga, si ai mai mare nevoie de unitatea de conectare la civilizatie.

Bun, si acum radacina problemei: FRATILOR, eu imi bag picioarele in touch, rom-uri custom si alte bullshituri...revin la butoane. Acolo unde nu sunt softuri mega complicate, nici "tuci-srin"-uri care ba se zgarie/sparg/crapa/ingheata. Acolo unde, desi nu ai app market si inștagram, am mega baterie pentru vorbit i sms-uri. Cine are baterie de wassup, viber si altele, are si pentru un sms...asa ca urmatorul telefon, asta daca dau de el, Samsung U800 Soul b. Asa ca, cine are unul de dat, sau stie pe cineva cu unul disponil, sa lase fie un post aici, fie pe emailul de contact de pe blog!

p.s. Sunt interesat si de un Samsung L700, daca tot e pana acolo...un Samsung i7110 ar fi intresant pentru mine acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu