vineri, octombrie 02, 2009

Casti in ear

Avand in vedere ca iar am ramas fara casti si nu am chef sa dau iarasi banii de-a aiurea. Si cum trebuie sa recunosc ca sunt ahtiat dupa muzica, si mai urmeaza si o perioada lunga de alergat prin judet si nu numai. Am o vaga presimtire ca voi pune iRiverul in functiune din nou. Asa ca sunt in cautare de noi casti, muasi in ear obligatoriu. Cerintele sunt simple: sa fi confortabile la purtatul in urechi mult timp, sa aiba un cablu flexibil si destul de lung, pernite de silicon sau ce material or fi, de schimb. Ca si sunet, e greu de descris cum as vrea eu sa fie...avand in vedere ureche de studio, obligatoriu pe testate trebuie luate! Pe cat posibil asta. Si clar discrete ca si aspect!
Printre candidati ar fi Sennheiser CX 95, CX 500 CX 300, AKG K-324. Nici una testata inca dar dupa review-uri arata bine.
Bine venite sunt sugestiile in special ale celor care le-au testat deja, pe astea sau altele....

later edit: intra si apple in competitie

2 comentarii:

  1. pe la ce pret se invart castile astea? si eu caut ceva in ear da' pe primul loc e pretul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. care astea? fii te rog mai precis? sa zicem undeva la maxim 200 ron perechea, pt ceea ce vreau eu. e posibil ca lupta sa se dea la mine intre akg-uri si apple:D cu conditia sa pot asculta o pereche de apple-uri

    RăspundețiȘtergere