miercuri, decembrie 16, 2009

in sfarsit....ningeee!!!

Doua luni........Doua luni atat i-a trebuit iernii sa se instaleze la Cluj. Desi a mai nins odata, abia acum pot spune ca e iarna cu adevarat! Si inca ninge, ninge destul de puternic...si m-am luat si pe mine putin prin surprindere. De sambata (12 decembrie) m-am tot rugat sa ninga, am ascultat colinde cat am stat pe acasa, am mers si la un concert de colinde....
Si ieri m-a luat si pe mine prin surprindere... Acum sunt in criza...criza de cautat boots de snowboard noi, ca deh vine sezonu:D si la noi la in tara...deci care stiti ceva preturi si produse faine in Cluj, dati de stire....

2 comentarii:

  1. I hate winter! Si urasc si autoritatile luate pe nepregatite, din NOU. Nu stiu cum e in Cluj, dar in Suceava e chinul de pe lume, atat pentru soferi cat si pentru pietoni.

    P.S: "iubesc" autoritatile locale! M-am facut cu o frumusete de entorsa din cauza nepasarii lor :((

    RăspundețiȘtergere
  2. nasol de voi! la cluj e inca ok...insa ninge de doua zile...bine!
    pai in sv mai mereu fura probleme cu zapada..imi aduc aminte...

    si mai nasol de entorsa, de aia port eu booti de snow:D pe vremea asta!!

    RăspundețiȘtergere