marți, februarie 19, 2013

Miresme de dimineata devreme

Nimic nu iti trezeste simturile la viata mai bine ca o mireasma placuta, ce iti umbla prin nari, la primele ore ale diminetii. Asta cu conditia sa nu fie prea cunoscuta mireasma a celor care ignora apa si sapunul, din diverse motive... sau precum am patit-o eu astazi, in drumul spre munca, intr-unul din cele mai aglomerate autobuze, la mega ora de varf, adicatelea 7.30 ale diminetii!!

Numai bine ce urc in autobuz, gasesc un loc liber, ca deh, avantajul de a calatorii dintr-un capat in altul al linie de transport in comun, si ma astez pe banchete de musama inghetata bocna. Pana la momentul asta, si dupa plecare, toate bune. La treia statie, vad, inca de dinainte de a opri soferul in statie, o doamna, care deh, desi trecuta vizibile de frumoasa varsta de 50 de ani, asortata cu un machiaj mai mult decat agresiv vizual, disgratios as zice chiar!, cu aproximativ doua kilograme de aur la purtator. Se urca madam, scurteaza cu prvirea tot autobuzul si se repede direct spre zona de banchete unde stateam si eu. Nu apuca bine soferul sa inchida usile, ca deja toti eram calare pe geamuri sa le deschidem... Madam turnase, cred, cateva kilograme de parfum, cu o esenta florala de-a dreptul ostentativa, ce se asorta foarte pitoresc cu mirosul paltonului probabil mostenit de la strabunica, nespalat pentru a mentine traditia si noroc intacte.

Abia am reusit sa imi tine continutul stomacului in proprietate, insa alti concitadini au fost nevoiti sa isi intrerupa calatoria mirfica inspre locul de munca, din extrema necesitate de aer!
 Bineinteles ca nu am putut indura acest chin olfactiv fara a-ii servii doamnei, un comentariu, scurt, si la obiect:
Doamna, nu stiu cine va invatat distingerea si alegerea parfumurile, dar transmiteti-i ca e un PUR DOBITOC!

Nu am stat sa vad daca va replica madam, caci trebuia sa cobor, fiindca deja eram si eu la limita posibilitatie de respiratie, si in plus, ajunsesem la destinatie..

Bai oameni buni, parfumurile, deodorantele, si alte ape "coloniale" nu sunt facute ca sa va acopere duhurea nespalata, chiar si a hainelor raspurtate. Nu stiu cine i-a invatat pe astfel de oameni, ca, calitatea unui parfum se simte numai in cazul cantiatii imense deversate pe intreg umanul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu