marți, februarie 19, 2013

Miresme, ep. II

Si pentru ca dis de dimineata am avut miresme in zona olfactiv, am zis ca ar fi bine sa rescriu si sa public postul asta. Sta de vreo doi ani in arhiva, luand diverse forme, insa sper ca asta sa fie cea finala.
Iinitial postarea era legata de fapul ca ma chinuiam sa gasesc unul dintre parfumurile preferate.
Intre timp, a devenit o lista cu parumutile pe care eu le folosesc, si bineinteles, imi plac, si cel mai important, se potrivesc si cu ph-ul pielii mele.

Asadar cap de lista si actiune, e un membru al familiei Hugo Boss, si anume In Action. Asta as putea spune ca parfumul de toata ziua, cel pe care il folosesc in marea majoritatea a cazurilor, cele daily.  Tot ca si daily, fie ca merg la plimbari aiure prin oras, sau pe seara, sau chiar la servici, alaturi de HB, sta un Calvin Klein Crave.
Pentru ca prefer parfumurile polivalente, care merg atat la un stil casual-elegan, cat si la un stil mai sobru, mare fan sunt al lui Paco Rabane Black XS si a mai noului intrat in top, Terre d`Hermes, de la Hermes. Ambele au o nota interesanta, fiind atat un parfum de zi, cu tente foarte fresh, tonice, energice cu o aroma discreta, usor dulce, dar foarte placuta, ce le asigura si veleitatile unui parfum mai elegant, mai sobru, potrivit serii.

Pe langa astea, care sunt prezente, cel putin acum pe raftul meu, au trecut, si au lasat amprenta in memoria mea, Armani Code Men, un parfum casual-chic, numai bun de purtat vara, atat ziua, cat si intr-o seara lejera,   apoi as aminti Boss - Hugo Boss, parfumul cu care am trecut prin liceu. In vremea aceea il foloseam la orice, de la mersul la cursuri, la miscarea de dupa masa, la munca, chestii festive, chiar orice...

Apoi, sunt cele care, desi sunt cu mult mai ieftine, au un efect, chiar daca mai scurt, cele comercializate de cei de la Avon, si anume Individual Blue for HIM si Herve Leger HOMME, precum si cele ale Oriflame-ului, in persoana: Eclat for MEN, DeMARCO si S8.  Chiar daca nu au prestigiul primelor, cel putin in combinatie cu ph meu, deci combinatie esente din licoare + subsemnatul, au primit note mari, chiar foate mari, as putea spune despre unele. Chiar si acum le mai folosesc pe unele dintre ele, si nu imi pare rau chiar deloc!
Stiu sigur ca am ratat un nume, care imi facea placere, stiu ca ultima data, l-am primit cadou de la buna prietena (Multumesc inca odata, Raluca, pentru cadou!), dar pur si simplu nu mai stiu cum se numea.

Voi ce parfumuri folositi sau prefereti? As fi foarte curios sa vad domnisoarele/domanele ce zic, cum isi doresc sa fie aromat cel de langa ele? Dar voi, domnilor, ce spuneti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu