marți, octombrie 13, 2009

filmu` de toamna.....asta....

Daca tot imi permite conexiunea de internet un download frumusel, am zis sa vad ce a mai aparut nou pe piata cinefila de pe intinsele noastre lumii largi.
Cu multumiri lui Tuddy pentru facilitarea posesiei filmelor (promit sa cresc in continuare cota pe cat posibil), am inceput sa ma uit la titluri si trailere pentru a vedea ce merita vizionat in serile astea de toamna, fie in cinema, fie in confortul casutelor nostre.
Iata ce am vizionat si mi s-a parut comestibil, ca sa zicem asa, \
- la capitolul comedii : Van Wilder - Freshman Year, o comedie haioasa, ce iti poate relaxa nervii dupa o zi nebuna de servici. Recunosc ca subiectul e ras-ras-rastrat in film, insa ceea ce te tine in faza ecranului e compozitia de temparamete, replici si actingul, bine aleasa, de altfel. Usor childish, dar buna pentru ras. Road Trip -Beer pong insa sigur iti va aduce ceva mai multe zambete pe fata, fiind mai de talia lui American Pie. Oricum ambele sunt bune si merita vizionate.
- capitolul actiune/thirller aduce o mica bijuterie a lui Tarantino. De ce zic mica? Pentru ca domnu T. are un background demn de tot respectul, iar Inglourious Bastards nu se lasa ma prejos decat numele celebrului regizor. Dar, pentru ca trebuia sa exista si un dar, nu este unul dintre filmele sale de referinta, care sa te tina lipit de canapea/scaun/etc. cu respiratia inodata in gat. Trebuie sa recunosc, totusi ca avand in vedere distributia, nu putea iesi un film deloc rau. Si in final, un rol pe care mesiu Pitt sa imi placa cum il pune in miscare. Clar merita urmarit, la cinema daca se poate, sau acasa, dar nu dupa ce tocmai ai savurat o comedie sau ceva serial interminabil de pe teveu. Tot la capitolul actiune voi mentiona si Banlieue 13 - Ultimatum, un film, la origini francez, sequel, primul fiind, cel putin in opinia mea un must see. Actiunea bun, comica, tipic franceza, si, desi nu sunt un fan al subtitrarilor, traducerea replicilor, cel putin cea pe care am vizionat-o eu, a adus un mare plus partii comice. Deci bun de urmarit pentru deschiderea apetitului unei seri de filme!
As vrea sa stiu unde sa il incadrez pe urmatorul. Sincer nu stiu! E si un documentar bun, dar si drama destul de reusita, deci sa zicem ca la granita dintre cele doua. Nu e chiar asa nou, ba chiar destul de vechi, datand de prin 2004, insa eu abia acum l-am descoperit si sincer nu imi pare rau! It`s all gone Pete Tong este un film pe care il recomand tuturor dj-iilor, mai mari sau mai mici. Pelicula trateaza viata un dj de renume din Ibizza, pericolele si tot ceea ce il inconjoara si la ce se expune. Clar trebuie urmarit cu mintea limpede pentru a putea constientiza firul epic al povestii. Si chestie care mi s-a parut super faina e ca are in spate o poveste cat se poate de reala.
Pentru amatorii de drame SF, sfatul meu e sa vizioneze Knowing. Asta pentru cei care nu am facut-o deja. Bun film, te tine lipit putin de ecran, iar Nick Chage impresioneaza din nou prin modul in care da viata personajului sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu