luni, octombrie 26, 2009

iTunes bussinessss

Avand in vedere ca iPod-ul pe care il detin nu vrea sa functioneza decat cu iTunes, in ceea ce priveste adaugatul de muzica, playlists and shit, dornic sunt de o noua solutie, pt ca iTunes-ul mi se pare ca merge prea greoi, si nu din cauza computerului....cel mai probabil din cauza ca asa se misca el...
Recomandarile de pe web, cel putin cele facute de nenii si tantiile din EU sau alt coltisor de lume, nu sunt deloc relevante ca si obiectivitate. Desi nu ma mira, multora li se pare mai util ca interfata e verde si alba, sau ca iti poti faci playlisturile cu stelute si inimioare, dar nu le recunoaste decat softul respectiv, ipodul si restul gadegeturilor tot simple le vad. Vreau sa vad si eu, macar un review calumea, obiectiv si realist, care sa prezinte si partea de soft, adica cum lucreaza, cum se impaca un ipodul, cum ruleaza pt diverse platforme hardware. Poate sunt eu mai ciudat, dar sincer, nu ma satisface ideea ca e data o configuratie minimala pe care poate rula. Ce folos ca "stie sa faca" help-bubbles daca dureaza 15 minute sa faci un playlist si sa il lipesti pe jucarie....
Probabil o sa zica cineva ca doreste sa dau un exemplu clar in care am patit asa ceva. Nu o voi facem, voi spune insa ca computerele de pe care am rulat acel soft, sunt destul de puternice, cei care ma cunosc stiu cam ce jucarii am pe mana.
Ca si rugaminte pentru eventualii doritori de opinii si sfaturi: rogu-va sa precizati daca ati si pus programul ala sa lucreze cu propriile degetele, nu doar din postarile unor x sau y!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu