sâmbătă, octombrie 03, 2009

nescafe, prietenul fiecarei dimineti....

De ceva vreme, in umila cladire in care imi desfasor jobul si-a facut aparitia un automat de cafea Nescafe. Nu e primul, mai avem vreo 4-5 prin cladire, dar degaba, asta are al ceva care iti aduce zametul pe buze de la primele fire de aroma fugite din paharul de plastic. Sincer am testat pe limba mea destul demulte automate si expresoare de cafea, putine trecand testul gustului. Nu stiu exact retetele prin care le combina automatele, insa astuia i-a fost setata bine combinatie...
Totul mergea superb. Dimineata, ajung la job, dezechiparea, 2 fise de 50 de bani si sus la ultimu etaj, caci acolo e localizat el, si click! butonul patru, "cafea cu lapte". Chestia asta merge asa de ceva vreme buna...pana ieri, vineri adica. Se pare ca nu sunt singurul care il apreciaza pe junior. Ajung la el si vad ca cineva a uitat sau a baga cu 50 bani mai mult. Happy me imi spun, asta pana bag si eu moneda mea.....si nu se intampla nimic. Concluzia: deja atatia colegi il iubesc ca deja i-au umplut punguta....cu mai mult de doi bani.......

Un comentariu:

  1. Credca daca spun ca "nescafe-ul/cafeaua/cappucino" dauneaza sanatatii pe termen mai lung, iti va intra pe o ureche si iesi pe cealalta.. so.. de ce ma mai complic? :)

    RăspundețiȘtergere