marți, octombrie 06, 2009

Locul secret


Deja se simte cum orasul e sufocat de trafic, de oameni, de elevi, de studenti. Deja nu mai gasesti o cafenea unde sa poti savura o cafea, in liniste, fara sa urle muzica, fara sa inhalezi fumul tigarilor ieftine. Deja sunt prea putine acele locuri unde poti merge, cu castile in urechi, ipod-ul classic dat pe shuffle, sa poti admira orasul.
In Clujul asta mare erau cateva locuri unde puteai sa iti relaxezi neuronii dupa o zi agitata.
Acum, gaeseti acolo doar pitzipoance (si aici marefer la cele care incearca sa fie asa ceva) care isi fac 1001 poze pentru contul de hai-cinci, si baietei, scapati din mana parintilor, cu dacii din `87, ce huruie de manele si muzica de cea mai proasta calitate( macar de-ar fi cd/mp3 de 320Kbps). Am facut de ceva timp o incursiune pentru a gasi macar un loc sau doua, unde sa poti sa privesti in liniste orasul, natura ce bate deja in culorile mele preferate, de tomana. Din pacate unele locuri, precum cel pe care l-am savurat ieri, e in cadrul gradinii botanice din Cluj, si dupa lasarea serii, nu prea poti ramen acolo...Ma rog, chestie administrativa....

Va invit asadar, pe seara, in apropierea amurgului, sa vizitati gradina botanica si, in special, turnul de apa. Va garantez, ca de acolo, de sus, privelistea este superba, iar pasionatii de fotografie, cei care nu au aflat inca de acest loc, vor gasii acolo multe lucruri interesante.....Come, see and enjoy!


2 comentarii:

  1. Titlul articolului imi aduce aminte de un locusor "secret" din Sv, unde te-am intalnit eu prima data.. ah, ce vremuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo....da! chiar ca vremuri bune....

    RăspundețiȘtergere